Benesleminannesiyim Kizlar kizimi 3 aylık kedi çizdi sahibini tanıyoruz bir şey olmaz dedi ama olmaz değil mi
Sevvaldal Benesleminannesiyim ev kedisi olduğuna göre aşıları tamdır. Hem kedi Hem köpeğim var. Aşılı olduktan sonra hiçbişey olmaz. Benim oğlum doğduğundan beri onlarla birlikte.
Anne2105 Benesleminannesiyim doktora git canım tartışmasız direkt olarak git hiç bişey olmaz ama bunu doktor söylesin gerekirse kuduz aşısı falan yaparlar var benim kedim aşıları tam ama riskleri var bebeğini riske atmadan götür burda sana kimin ne dediğine takılmadan
sezer2022 Benesleminannesiyim veren kişi aşı defterini vermedi mi 1 yaşına kadar bissürü aşısı oluyor kedilerin
maygirl Benesleminannesiyim besliyorum ama bizm kedimiz hep ewde disari hic cikarmiyoruz ve butun aşıları paraztleri hersei duzenli yapiliyor.kuduz aşısı yapilmismi kedinin sordunuzmu?
refresher Geçmiş olsun, eğer kedinin aşıları tamsa bulaşıcı hastalık riski azalır ancak yine de o bölgeye antibiyotikli bir krem kullanılabilir enfeksiyon kapmaması açısından
Benesleminannesiyim Lolik evet ev kedisi 3 aylık olduğu için aşıları 1 yaşından sonra oluyormus bazı aşıları
Nili1202 Aşıları muhtemelen vardır.Ama bir doktora götürün çizdiği yeri temizler en azından.Benimde 4 kedim bir bebeğim var böyle birseye denk gelmedim ama olursa içim rahat etsin diye götürürdüm doktora.
EylullNur1 Benesleminannesiyim benim kedilerde 2 kere üstünden atlarken yanlışlıkla çizdi alnı yanağı aşıları tam bakımları tam bir sorun olmadı uyanıkken değil ama uyurken krem sürün bir sorun olmaz ama yine de siz bilirsiniz
maygirl Benesleminannesiyim veteriner belirliyor bu durumu aşılarin başlamasi icn belli bi aya belirli bi kiloya ulaşmasi lazim.dgru kısmen
EylullNur1 Benesleminannesiyim ben kedileri sokakta buldum yavruydu iç dış parazitleri yapıldı 800 gramdı sanırım o zaman hamileydim ama daha sonra doğdu bebeğim içiniz rahat etsin götürün bir doktora veteriner yeterki aşıları bakımları tam olsun istersen kedinin tüyünü yut bir şey olmaz demişti
Benbiranaolmak Benesleminannesiyim cocukken kediden enfeksiyon kapmistim heryerimden sulu iltihapli yaralar cikmisti. Bence goturun. Ama abartmamakda lazim cunku cocukken kedileri yaliyordum.
Benesleminannesiyim Benbiranaolmak doğrudur ya çok kötü olmuştur ya bende hayvanları sevsin istiyorum boyle olunca takinti yapıyorum