Zehra-kmt Merhaba kızlar doğumdan sonra adet düzensizliği oluyor mu benim günüm geçti birazcık korkuyorum
turkan2_ Zehra-kmt eved olabiliyo ilk kızımda 1sene nerdeyse hep duzensz oldu iknci de daha gormdm doğumdan beri ayn 2snde leknmem oldu sadece başkada gormdm daha🤷🤣🤣Allah’ım inşallah olurum artık yoksa piskoljik olarak kendimi.hamile ilan ediyom
seray2023 Zehra-kmt benimde 5 gün var adete ama kahverengi akıntı gelmiş az sonra geçti bugün başımda dönüyordu anlamadım nir şey adet yeni mi sokulecek acaba
Emosoguz Gunesnil_23 sanırım bu dönemde herkeste bir adet gecikmesi var benim de bir hafta gecikti çünkü