Ya bişey dicem hanımlar. Şu popüler uygulamalarda kazaklarımı koyuyorum 30-40 liraya. Ayakkabıları koyuyorum 100-150 liraya. 150 liralık ayakkabıya indirim istiyolar bide şu kazağı da içine atıp yollar mısın diyolar. Bunu diyenlerde sayfaları fake açmışlar belli yeni abone olmuş. Yani bu milletimizin yüzsüzlüğünden illallah geldi. Bide şey depremzedeyiz biz. Ya bende orada satış yapıp 3-5 bişey kazanayım diyorum değil mi? Ayrıca olabilecek en uygun fiyattan koyuyorumda! Oraya 1000 liraya aldığım şeyi 500e koysam hurraaaa ikinci el 500 eder mi linçi. Yok 150-200’e koysam daha da indir baskısı. Yok neymiş üzerine ekler sıfır alırmış. O zaman git sıfır al be kardeşim. Ne işin var benim sayfamda. Bende belediye değilim hayır yapmıyorum. Haksız mıyım sizce çok sinir oldum artık.