aselsultanmira Merhaba bebeğim için daha 2 gün önce aldım daha garantisi duruyor çok güzel sanki pazar arabası sürüyor gibi hafif bugün sadece 2 gün kullandım ama çift yön değil kızım beni görmeyince ağlıyor satmak istiyorum
maygirl aselsultanmira 2 gun once ise iade edeblirsiniz bosuna burda ugrasmayin derim.sonjcta bunlarn belli bi iade suresi war.
aselsultanmira MihrimahVeAnnesiii inanın sıfır 2 saat sadece kullandım ama kızım durmuyor beni görmeyince valla yardımcı olurum araştırın marka hamilton r1
aselsultanmira MihrimahVeAnnesiii alırsanız 5 bin tl ye veririm oda 2 saat kullandım diye garantisi faturası atarım isterseniz ne zaman aldığım var normalde 6 yılbaşında yükseşecekmiş
aselsultanmira Leviathan güvencesi yok derken 6 ya satmam ama iki saat kullandığım ürünüde çok ucuza vermem
aselsultanmira maygirl aradım ama maleaef kullanıldığı için iade edilmiyor bugün aradım daha ama kullandım böyle ağlayacağınu bilmiyordum
aselsultanmira aselsultanmira dolap ıygulaması olan görsele bakabilir buraya nasıl görsek atacam bilmiyorum
Haydinn aselsultanmira canım haklısın ama almak isteyenlerde 5 bin desen bile almayabilir hem peşin para olacak hem kargo bedeli vs bence dursun ilerde kullanırsın küçük mü bebeğin
aselsultanmira Güvenebilirsiniz almak isteyene numarada veririm vatsaptan görselde atarım sıkıntı yok görümtülüde gösteririm
aselsultanmira aselsultanmira diğeride kırıktı enkazda kaldı zaten hasarlı çıktı o zaman herşeyimixi kaybettik alacak durumumuz yoktu iyice kırıldı şansımı burda denemek istedim