BENOYLEUYGUNGORDUMM Dlk55blt-rdvn bence olmaz. Benim sesimi neden bir başkası duysun. Geçen bir bey başlık açmıştı aramızda erkekler de var maalesef hiç gerek yok bence
Elfgrn Dlk55blt-rdvn Talep ve şikayetlerinizi biz@mutluanneleriz.com adresine iletebilirsiniz. İyi forumlar 🌼
BENOYLEUYGUNGORDUMM Dlk55blt-rdvn haklısınız tercih meselesi tabi herkes benim gibi tanımadığı bi adamın sesini duymasında sakınca görmeyebilir
Dlk55blt-rdvn BENOYLEUYGUNGORDUMM evet bazıları özellikle sesimizi erkekler duysun diye ses kaydı atabilir
aptallarsizi Dlk55blt-rdvn ben dinleyemem 4 yıldır tlfnum sessizde 😂ne ses kaydı atarım nede dinlerim çoluk çocuğumuz uyurken alıyoruz tlfnu elimize bide ses kayıtlarıyla uykularından etmeyelim
mom-1 Erkeklerde mi varmıs aramızda töbe yaa yeni duyuyorum ne igrenc bisey ne işleri var burda artık güvenle de yazamıcaz
monami_ mom-1 hayır yahu yok tabii ki buradakilerin uydurması. Erkekler napsın yok kaynana yok elti tv izletiyo musun muhabbetini. Kaldı ki olsa bile kadınlar hamamında değiliz sonuçta bana saçma geliyor.
CizerBirAnne Dlk55blt-rdvn artık telefonların çoğunun klavyelerinde sesle yazma özelliği var, onu kullanabilirsiniz. Sesli mesaj bana forumda hiç mantıklı gelmiyor, hele ki buradaki tartışmaları düşününce 😂