sebnem benim de hipofiz bezi kistim var, hormon bozukluğu yapıyor, prolaktin tiroid hepsi bozuk ve çocuk sahibi olmak için düzenlenmesi gerekiyor. Kadıköy de Mahmut Muzaffer İlhan var endokrinoloji doktoru, ona gidiyorum ve hormonlarımı düzene koydu şimdi bir bebeğim var 5 aylık 😇 kist için ameliyat olmak istemedim ilaç ile düzene koydu, ilaç tedavisi yanıt verince ameliyat gerek kalmadı. Kısacası iyi bir endokrinoloji uzmanı ile görüşmelisiniz. Tiroid hamilelikte de çok önemli, bebekte engel durumu oluşturabilir eğer takip etmezseniz. Engelli veya zeka geriliği olabilir. Ama takip ederseniz hiçbir sıkıntı olmuyor korkmayın 😇 Yengem de tiroid ileri derecede var, iki çocuğu var. Çocuğunuza da geçme riski var ama şuana kadar geçen görmedim. Bebek doğunca çocuk doktorunuza da diyeceksiniz böyle böyle bende tiroid var hamileyken bu tedaviyi gördüm diye o bebeği kontrol edecek ama büyük ihtimalle bir şey çıkmayacak. Garanti olsun diye bakıyorlar. Aklınıza bi şey takılırsa sorun her zaman