1,5 yaşında kedim var. Nisan ayın da evimden ayrılıp memlekete gitmiştim. Normal de asla ama asla çişini herhangi bir yere yapmazdı. Kumu pis olsa dahi. Neyse haziran ayın da doğum yaptım. Doğumumdan bir kaç gün sonra bebeğimin bezini koklayıp kapının önüne çişini yaptı. Kıskanmıştır diye önemsemedim. Sonrasın da geçti. 1-2 hafta sonra kusmaları başladı. Annem bakıyordu o zamanlar. Daha sonrasın da ben yapamıycam kızım al bunu dedi ben de kayınvalideme bıraktım. Kasım ayına kadar kayınvalidem baktı. Ama banyosuna full işemye başladı. Ben dedim ki hani kendi evimizi arıyordur belki diye yine önemsemedim Allah var kayınvalidem de bişey demedi. Allah razı olsun. Sonra Kasım ayın da evimize geldik nerdeyse 1,5 ay oldu kedime ben bakıyorum. Ama ne kanepe ne yorgan ne üstlerimiz kaldı. Her tarafa çişini yapar oldu. Dayanamıyorum artık. Kayınvalidemin orda sadece banyosuna yapıyordu. Orda balkona çıkarılıyordu arkadaşları vardı açıkçası biraz keyfi yerindeydi. Ben çıkartamıyorum. Bebeğimden dolayı. Başlar da kıskanıyor sandım alışır sandım ama artık yoruluyorum yetişemiyorum. Bebeğimin battaniyesine kadar çişini yaptı. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Şimdi kayınvalideme tekrar göndermeyi düşünüyorum ama otobüs de tek başına yolculuk yapacak. O yüzden içim hiç rahat değil ki bir de ayrılmak istemiyorum. Çünkü çok seviyorum ben kedimi. Allah rızası için bunun çözümü var mı ya neden böyle yapıyor biri söylesin başıma o kadar zamandan sonra ilk defa böyle bir şey geliyor. Bu arada kısır kendisi ama çişi çok kötü kokuyor