Cahilliğiniz karşısında ayağa kalkıp saygı duruşunda bulundum bi daha bu kadar cahil bir insan göremem diye. Anlattığınız şeylerde de tutarsızlıklar var. 2 çocuktan bahsediyorsunuz, daha yaşım 19 diyorsunuz arkasından kaç yaşında evlenip ne ara 2 çocuk yaptınız? Hadi bunu geçtim 12-13 yaşında olsanız “yazık ya yavrum söylenenlere inanmış” diyeceğim 19 küçük bir yaş mı nasıl inanıyorsunuz ? Teyzeniz size cinsel konular açıp “memen çok güzel” bilmem ne derken hiç ne diyorsun sen be demediniz mi düşünmediniz mi ne diyor bu aptal diye? Siz bu olayları yaşarken çocuklarınız ne yapıyordu ? Enişte taciz etmiş belli ya çocuklara da bir şey yaptıysa ? Ne içirdiler de bu kadar kendinizden geçtiniz ? Ya çok çok çok çok çok çok cahil ve aptalsınız ya da insanları trollüyorsunuz başka açıklaması yok bu durumun😌