sadecehande ‘ ben şakasina aldım ve aman teyze 2 cogcuktan sonra ne güzelliği deyip konuyu kapatım ’ demis ben de anlamadım cogcuk başka bir şey mi acaba 🙄 otobüsle çıkıp gidiyor teyzesigille hadi baba evinde olsa cocuk heves etmiş gitmiş dersin, her şey olup bitince sabah kocasına mesaj atıyor, mesaj at almaya gelcem diye gel al diyor 🙄 başka bir yerde de 19 yaşındaydım olay yaşanırken demiş. Sanırım cogcuk cocuk değil yoksa hadi kocayı bıraktın çocukları bırakıp nereye kalmaya gidiyorsun de mi 🙄