Maifey öncelikle merhaba, bende çok profesyonel satılmam ama hamileliğimden Bünyan’a çok kitap okuyup araştırma yaptım, güvenli bağlanma 2 yaşına kadar devam ediyor. Tabi ilk 6 ay çok önemli ama geç kalınmış değil. Hatta şu an bu konuda bir kitap okuyorum bu çok hassas olduğum bir konu. Çocuğunuzun altını dahi siz varken başkası değiştirmesin. Herseyiyle siz ilgilenin, eve yorucu ancak bu güvenli bağlanmanın en önemli kuralı. Hatta alışır demeyin 2 yaşına kadar yanınızda yatsın. Göz göz sohbet etmeye çalışın, bir şarkı açıp beraber gözlerine bakarak oynayın şarkı söyleyin kahkahalar attırın. Beraber duş alın. Tabure koyun banyoya siz oturun eşiniz getirsin bebeği o beklerken beraber yıkayın sonra eşinize verin mesela. Haftada en az 2 gün organik bebek yağıyla masajlar yapın sohbet ederek loş ışıkta yavaş yavaş keyif alarak masajlar yapın. Cee ee oynayın. Her fırsatta oynayın . Bende çok emziremedim ama süt gitmese de hatta ıkıdebir memeden çıksa da göğsümü veriyorum oynuyor bazen ama kokumu hissetmesi içşn böyle yapıyorum . Evet yorucu ama tekrar size bağlanmasını görmek herseye değer :)