Neseligunler40 Merhaba arkadaşlar , bebeğimin burnu akıyor , nefes alırken ciğerlerinden hırıltı geliyor ve öksürüğü var pazartesi doktora götüreceğim bugün için evde neler yapabilirim rahatlaması için ?
Vina3 Neseligunler40 pazartesiyi beklemeyip acile gitseniz daha doğru olur. Ciğerlerine inmeden müdahale edilir
biryigidinannesi Neseligunler40 tabi ki doktora gidin ben gitmiştim ciğerlerinde bir sorun yoktu üst solunum yolu enkefsiyonu diyip gönderdi balgam sökücü yazıp balgam sökücü kullandım fayda etmeyince çörek otunu buldum ciğerlere çok iyi gelirmiş 7 aylık bebeğime sabah akşam bir tatlı kaşığı çörek otunu yarım çay bardağından biraz az suyla kaynatip içirmiştim iki günde toplamıştık tadından duylanmasın duye çok az şeker de atmıştın geçmiş olsun
Leno Neseligunler40 büyük ihtimalle bronşilolit olmuştur. Bizde de öyle oldu burun akıntısı öksürük. Ventolini nebuluzatore koyup vermen lazım birde burnunu acicaksin. Ancak öyle ciğerlere inmez
Mrvklc97 Neseligunler40 cuma akşamdan beri bizde öyleyiz burun musluk gibi hafif ama sık sık öksürüyor hırıltı da var ben ıhlamur kaynatıp verdim bugün bayağı içti bir de normalde 3-4 saatte bi emziriyordum şimdi 1 saat geçti mi hemen emzirmeyi teklif ediyorum kabul ederse emziriyorum (emsin ki anne sütüyle daha kolay atlatsın diye) suyunu da bol verdim. Bir de internette koca bi saklama kabına dondurduğu suyu buz olarak bebeğin yakınına koydu biri sabaha kadar nefesini açmıyormuş (buhar makinesi mantığı) çok işe yarıyor dedi onu yaptım . gece ateşi çıkınca sirkeli su yapıp ayaklarının altını silip çorapsız yatırdım. Artık hangisi işe yaradı bilmiyorum ama hırıltısı azaldı burnu yine akıyor ama iki güne göre daha az.. çok geçmiş olsun keşke çocuklar hasta olmasa 😢
elif_eslem İzotonik ile burnunu yıkayıp burnunu açabilirsin birde soğanı ikiye böl 3 4 tane karanfili yerleştir burnuna yakın bir yere koy burnunu açar nefesini kolaylaştırır canım en kısa sürede de doktora götürmeni tavsiye ederim