24 günlük bebeğim var emerken doymuş gibi uyuya kalıyor ben de yerine koyuyorum 2 dakika sonra tekrar uyaniyo arıyor gazını çıkarmayı da deniyorum gazı olmuyor tekrar meme veriyorum böyle böyle akşama kadar sürüyor sabahabkadar da böyle ben hiç bı şekilde uyuyamıyorum doymadigi icin mi böyle acaba mama vermek istemiyorum ama en sonunda düşüp bayilicam çok yoruldum