elifnsli Merhaba kıZım 7 aylık ilk doğdugunda olduğu göz muayenesinde bir sorun çıkmadı ama gözünün içindeki beyazlıkta arada parlama görüyoruz beyazlık acaba nedir arada oluyo
balkopuk elifnsli genelde 6 aylık ve 1 yaşında göz muayenesi olmasını ıstıyorlar doktorlar bence bunu ancak doktor bılebilir
Melisaumy elifnsli merhaba benim kızımında gözünde küçük beyazlık ışık yansıması gibi nokta görüyorum sizde nasıl oldu doktora götürdünüzmü aradan baya geçmiş ama
elifnsli Melisaumy ben 7 aylıkken götürdüm astigmat sınırda 1 yaşında tekrar gelin ilerlerse gözlük dedi