Arkadaşlar merhaba, 1 ayı geçti ilk oğlum hasta oldu antibiyotik kullandık sonra ben çalıştığım için annem bakıyordu çocuğuma annem hastalandı atlattı babama geçti o süreçte bana da geçti hastalık dr bronşit demişti oğluma annem ile babam evde atlattı ama ben atlatamıyorum. 3 kere acile gittim acil kalabalık diye bir iğne yapıp gönderiyorlardı. Bir kuru iburamin ve augmentin 5 günlük kullandım. Geçer gibi oldu tekrar başladı bu sefer azitro ve domuz gribi için enfazlu diye bir ilaç varmış ondan verdi doktor ilaç bitti iyi gibi oldum gene 3-4 gün 3 -4 gün boyunca ara ara eşimin elektronik sigarasından kullandım ondan mıdır bilmem ama boğazımda baya yanma var baktım sağ tarafım kızarmış ve şişmiş o kadar rahatsız edici bir hastalık ki bu geçip gitmiyor bir türlü strep a olabilir mi acaba ? Nasıl geçecek bu boğaz enfeksiyonu yavaş yavaş halsizliğimde başladı