xbebegimx biz hiç düşüncelerimizle engel olmayalım size yaptırmak en doğrusu ama benim bebeğim aşırı prematüre 27+5 te doğdu o yüzden kaldıramadı. Allah korusun hastalık daha kötü hiç yan etkilere girmeyelim siz yaptırın birçok bebekte en ufak bir yan etki bile olmamış