ece327_ Kızlar 2. Ayda meme reddi yaşadım 3.ayla emmeye geri başlamıştı ama 3 gündür sadece ön sütü emiyor yağlı olan kısmına gelince ağlıyor ne yapmalıyım tekrar Red yaşıcam diye korkuyorum
hulya1233 ece327_ Bende merak ediyorum nasıl anlaşılıyor benimki doğduğunda bu zamana kadar hep 5-10 dakika emer bazen daha bile az kilo alımı da iyi acaba daha çok mu emmesi lazım yağlı süt için
ece327_ damladll canım vermedim ayakta gezerek emzirdim hep kilo alımı az oldu doktor mama verseydşn bu dönemde alışırdı tamamen reddederdi dedi