eylul87
kivirzik valla tebrik ediyorum sizi inş ben de o kıvama gelebilirim ama işte her bebek aynı tepkiyi vermiyor. Ben memeyle susturamiyorum ki aksine kizim memeyi uyku halinde iken alıyor. Uyumadığı uykuya dalamadigi zamanlarda mecbur kucakta ayakta sakinlestirmeye uyutmaya çalışıyorum .
Ama sizin 6 dan sonra uyutmama yöntemini deneyeceğim benim kiz kisa da olsa 6 dan sonra uyuduğu oluyor.
Ayrıca siz gece uykusu öncesi nasil besliyorsunuz