Kızlar merhaba daha yeni doğum yaptım bebeğim 1 haftalık süt sağıp buzdolabına koyuyorum şuanlık ama dolaba poşetle koyduğum sütü ısıtırken bebeğim 60ml içiyor ben 90ml sağıyorum. 60 ml kadar poşetten cam biberonuna boşaltıp benmari usülü ısıtıyorum kalan sütü tekrar kapatıp dolaba koyuyorum. O ısıtmadığım sütü 2 saat sonra tekrar kullanabilir miyim acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim.