ezgimert yani tam net hatırlamıyorum üzerinden bir yıl geçti ama sanırım bir ay civarı sürdü bu durum hemen düzelmedi yani. Bir de şunu fark ettim şuan da öyle yapıyor uykusu hiç yokmuş gibi oynuyo kaçıyor benn 9 deidn mi tüm ışıkları kapatıyorum eşim de odaya geliyor evde tek başına 5-10. Dakka dolanıyor sonra oda yanımıza geliyor inan 9da uyutmaya başlıyorum bazen 11,30 bile buluyor dalması . Sen oynadığına bakma aslında uykusiu var ama uyku süresi açıldıkça uykuları cinleniyor . Geçen haftalarda da bıraksam sabaha kadar oynar gibiydi aliyodum odaya 15dakka sonra uyurdu çok şaşırırdim o kadar enerjik çocuk nasıl uyudu hemen diye 🤣 sizde bir öyle denessniz ışıkları kapatın bir kaç gün öğlen uykusunu en geç 3 de kaldırın 9 gibi deneyin bir kaç gün sonra düzene ayak uydurmaya başlayabilir belki.