Aynen canım bnim de hamile kalmadan önce saçlarım ombreliydi dipleri krameldi. Hamileyken doktorum izim vermedi. Lohusalıjtan sonra hemen boyatırım diyordum çocuk cerrahı bir aile dostumuz sakın boyatma eözirirken bebeğin sütünü kusar sürekli süte geçiyor dedi bırak böyle doğal kalsın saçların dedi :( bn de vazgeçtim çünkü bebeğim çok değerli korkuyorum ona zarar vermekten