Kızım önümüzdeki hafta bir yaşına girecek uyku gözünden akıyor ama asla uyumak istemiyor ağlıyor çığlık atıyor beşikte ayağı kalkıyor ben çıldırıyorum 10 dakika uyusun diye 2 saat sallıyorum acaba papatya çayı alsam biraz da olsa sakinleşir mi ona da acıyorum kendime de ama ne yapmam lazım bilmiyorum uyku eğitimini çok araştırdım ama atak dönemlerinde başa sarıyor bana bir yol gösterin lütfen