zahra15
ilk ay boyunca hiç hamile gibi değildim çok rahattı. Arada olan kusmalar, yorgunluklar vs artık hamileliğimin nazar boncukları olsun dedim🧿💖
Hiç ilaç kullanmadım (ne folik asit ne demir ne magnezyum) tabi bunlar benim kendi tercihlerim. Çünkü ilaca bagimli olmak istemedim. En iyi ilacın sağlıklı ve verimli yemek yemek, güzel uyku, ve gün içinde yeteri kadar dinleme. Bu yüzden ilaç kullanmayı tercih etmedim. Çok şükür değerlerim de hep iyi çıktı [kan,idrar vs]…
Neyseki günler böyle geçip giderken son aylara geldik çattık. Ağırlaşmanın verdiği sebepten dolayı artık eskisi gibi rahat hareket edemiyordum. Bel ağrısı, çatı ağrısı, karında kramplar vs derken artık günler gittikçe zorlaşıyordu. Hele 37yi geçince insan artık doğurmak istiyordu. Vee neyseki o gün geldi😍
38+5 te sabah baktım akıntıyla beraber kan gibi bisey geldi. Ama şiddetli sancılar yoktu. Sonrasında çok çok hafif sancılar gidip gelmeye başladı. Çantamı alıp eşimle beraber ilçeden şehir merkezine geldik. Özelden girdim, muayene etti nts bağladı ama sıfır sancı. Dedim amaa nedenn😄. Sonra açıklığa bakti 2 cm. Ama doktor dedi başı kanala yerleşmiş bugün yarın dogurursun. Tabi sancı yok açıklık 2cm birkaç gün sürer daha diye düşündüm.
Vee açıklığa baktıktan sonra bende sancılar olmaya başladı. Eve geldim sancılar başlayıp bırakıyordu hemde düzenli şekilde. Dedim ntsde sancı çıkmadı bune hal🥲.
Sonra sancilari takip etmeye başladım.
Gece yine sancılar git gel bütün gece yatamadım. Sabaha doğru gözüme uyku girdi. Yattım sonra bisey içimde patladı ve ardından su geldi. Hemen kalkıp banyoya girdim. Sonrasında cantami alıp direk hastaneye geldik. Baktılar açıklık 4 cm olmuş. Dakikada sancı gidip geliyordu sonra gelip baktılar 7 cm olmuş ve sancılar sıklığı azaldı ve artık siddetlenmisti. Bu kısım çok zordu gerçekten doğum sancısı çok farklıymış. Sonra gelip tekrar baktılar 10 cm .
Ama sancılar aman yarabbi anlatılmaz yaşanır. Sonra çatala aldılar ikinma geldikçe ikin dediler. Aynen öyle yapmaya çalıştım. 4 5 ikinmada geldi minik kuş. Sonrasında içten dıştan dikis attılar. Fazla ağrısı olmadı orda. Ama içimden çıkardıkları zaman bi rahatlama geldi gitti bütün sancılar. Kolay olduğu kadar zor bir doğumdu 😵💫