İlk çocuk olunca tecrübesizim. Yol gösteren biride yok. Kızım 14 aylık. Gece sık sık uyanıp beni emiyor. Hatta meme ağzında uyuyor. Sabaha kadar emiyor. 1 yaşından sonra haliyle süt azalıyor ona yetecek kadar olmuyor. Aç olduğu için mi uyanıyor yoksa emmek istediği için mi anlamıyorum tok yatıyor çünkü. Devam sütü mü inek sütü mü gece vermeli miyim. Aralıksız nasıl uyur. Bana yardımcı olur musunuz lütfen. Hiç mama vermedim.