tuccee hic üzülmeyin ve stres yapmayın bu dönem dönem olacak. Benim kizim da bi sure cok güzel yedi sonra bir sure yemedi sonra yine yedi yine bıraktı. Bu döngü sürekli olacak. Benim kizim 15 aylik hala bu döngü oluyor. Özellikle diş veya hastalık dönemi aşırı iştahsız olur sonra bi anda düzeliyor. Siz her gün yemeğini hazırlayıp sunun istemezse zorlamayin. Aşırı titiz degilseniz önüne koyup mıncıklamasina izin verin ben cok faydasını gördüm . Tarifler icin de Instagram’da bebekvebeslenme Betül altay var onu keşfettim onun tariflerini kizim cok sevdi. Her evde yapılabilecek tarifler. İsterseniz bi bakin sayfasina benim isimi cok kolaylastirdi