gesibaglarizeze 2 ay 7 günlük bebeğim, siz gece kaç saatte emziriyorsunuz? Uyandırıyor musunuz emzirmek için? Doktorumuza soracağım ama kontrolüne daha var, sizler nasıl yapıyorsunuz
glsm228_ gesibaglarizeze benim bebeğim 3 aylık. O zamanlar uyandirmiyordum. 4 5 saatte oluyordu bazen emzirdigim. Ne zaman uyanırsa o zaman emziriyordum. Kilo alımı çok iyi çok şükür. 3 aya girdik 3 saate düştü kendi uyanması. 2 3 gündür saatte bir kalkıyor bazen 🙃
Bebekli72 2 saat 2.5 saate bir emzirmeye çalışıyorum bedava süt fazlası zarar değil rüya öğünü yapıyorum daha çok bir kez tek uyandırıyorum çok yorgun isem 3- saat bir enziriyoru
UcuBulunamayanBant gesibaglarizeze iki bebegimide 1bucuk ayliktan itibaren uyandirmayi kestim kizim gece 2 kere kalkiyor maksimum 5 saat falan uyuyor