ygtmom Kızlar oğlum günde 5 defa yapıyor kakasını , normali nedir bunun. Bana çok fazla gibi geliyor , sizde de öyle mı
Glgn_Aybrk ygtmom benim oğlumda 9 ay 2 günlük aynı durum bizde de var sabah öğlen akşam üzeri akşam hep kaka yapıyor artık ıkınmaktan makat yırtığı hemoroid filan oldu.
ygtmom Glgn_Aybrk bebeğim suan 9 aylık 8 günlük oldu ama hala aynı. Sabahtan öğleye kadar üç defa yapar geri kalanı da ıkındi zamanı olur. Neden öyle oluyor ki acaba. Benımkı çok ıkınmıyor ama yapınca sıkıyor kendini oldugu yerde. Çok geçmiş olsun size. Neden böyle diye çok merak ettim. Haftaya doktora gideceğim soracağım umarım cevap buluruz neden olduğuna
ygtmom zeynepozkar neden oluyor acaba ya anlamadım. Haftaya randevusu var bekliyorum bende. Banada çok fazla gıbı geliyor sureklı böyle değildi çünkü metabolizması mı hızlı dıye düşündüm ama kafama çokta takılıyor