Kızlar gyneferon kullanıyorum ilk hamileliğimde kızıma bi etkisi olmadı ama şimdi 32 haftalığım oğluma sürekli mide bulantısı, kusma meğerse ilaçtanmıs bıraktığım gün düzeliyor içtiğim gün aşırı kötüyüm. Doktoruma söyledim değişti böyle mini içilmeli bisey yazıyorum dedi ama oda çok kötüymüş tadı almadım onuda içemem. Bi etkisi yok bu iyi dediğiniz bi kan ilacı varmı doktoruma onu yazmasını isteyim çünkü kanımda düşük devam etmen ğerek dedi. Bugün içtim mesela kızımda 16 aylık anca yatıyorum bir lokma bisey yiyemıyorum 🥹