Kablosuz olarak samsung bespoke elite aldık. Henüz kullanamadım ancak kayınvalideme alt modellerinden aldık onu test ettik. Epey kuvvetli çekiyor. Bizim aldığımızın ondan da iyi cektigini söylediler. Normalde dyson kablolu kullanıyorum onunla kıyaslayarak söylüyorum. Mağazaya gidip inceleyebilirsiniz. Bence kayinvalideme aldığımız model de gayet yeterli. Tek sıkıntı batarya süresi, o dysonlarda da sıkıntılı bence. Bizim aldığımız modelde çift batarya verdiler, o bizi cezbeden noktalardan biri oldu. Bu arada benim evde kedim ve bebek var. Sizin çocuklar daha büyükse ve evcil hayvanınız yoksa kablosuz süpürgenizin dyson kadar kuvvetli olmasına gerek kalmayabilir bence. Kablolu süpürgenin daha kuvvetli olmasını tercih ediyorum çünkü kablosuzların hiçbiri (gen5i bilmiyorum) kablolular kadar iyi çekemiyor. Maksimum modda kullanım süreleri de çok çok kısa.