Ebru-shn77 Merhaba kızlar Bebeğim 7.5 aylık ek gıdaya 4. Ayda geçtik herşeyi yiyen hiç itiraz etmeyen iştahlı bir bebekti 4 gündür ek gıda hiç bir şekilde yemiyor ağzını kapatıyor açmıyor bizimle aynı sorunu yaşayan var mı nasıl aştınız
turkuazmavisi Ebru-shn77 11 aylık olduk ek gıdada resmen savaş verdim ama hiçbir şey yemiyor muz eziyorum yok, irmikli pekmezli yapıyorum yok, çorba içmez sadece anne sütü ile ilerliyoruz🥺 iştahsız bebek okadar zor ki
Derya0655 Ebru-shn77 oğluma aynı şekilde oldu. 7 ay 23 günlük. 1 haftadır ağzını açmıyordu. Bugün yavaş yavaş tekrar yemeye başladı