
Kızlar selamm, adetim 6 gün gecikti normalde bu kadar olmaz hep erken olurum hatta ama hamile olduğumu da düşünmüyordum bu kadar gecikince test yapmak istedim 5 dk içinde çizgi yoktu ama birkaç saat sonra baktığımda ikinci çizgi gözüküyordu başına böyle bişey gelen var mı oğluma hamilelik düşündüğüm zaman test yaptığımda negatifse hiç pozitife döndüğünü görmedim sonradan kafam karıştı