9 ay 10 günlük olduk bugün. 10 gündür resmen hayatımın en zor günlerini yaşıyorum. Sürekli bi mızmız ne mama sandalyesinde duruyor ne oyuncak oynuyor ne de yürüteç. Lavaboya yüzümü yıkamaya bile onunla giriyorum. Yemek zor yapıyorum 4 dişimiz var üst yan kesicilerde geliyor sanırım. Ama umarım bu huzursuzluk geçer 🥺
Yoksa ev survivor parkurlarına benzeyecek