nesrin281_ Benim oğlum daha yeni bugün 4 aylık oldu ek gıdaya basliya bilir miyim bı sorun olur mu ya yoğurt meyve püresi gibi şeyler vere bilir miyim
annekusuu nesrin281_ 6 aydan sonra başlanması daha uygun sindirim açısından çok ufak olduğu için sindiremez bence doktorunuzla görüşün çoğu Ekim 6 ci aydan sonra sindirim açısından daha uygun olduğunu söylüyorlar
agustosta 4 olucaz biz de erken diye düşünüyorum en azından4.5 veya 5 aylıkken agzına sürerek yanlızca başlanabilir gibi. Bu kontrolde soracağım doktorumuza