Kızlar bebeğim son 3 gündür gece 1 gibi kalkıyor 4 de uyuyor sonra tekrar 7 de kalkıyor 9 gibi uyuyor ama sonra uykusu yarım saat diyebilirim neden böyle oldu ya hep düzenli uykusu vardı doğduğundan beri bir rutin de oluşturmuştum internette uyku gerilemesi diyor bu durumu yaşayan var mı acaba ne zaman düzeliyor hep böyle mi gider 2 çocuğum daha var çünkü 3 gündür direncim düştü yetmemiyorum gibi hissediyorum ☹️