Hamileyken kendim yasadim kurdesene. Allah yardimcin oldun cok zor. Iyi bir doktora git bence . Ben anca 3. Doktorumda ankadi kurdesen döktüğümu. Bana karışım krem vermisti. Ucunde nane okaliptus aromasi da vardi ferahlatsin yanmasin kasinmasiin diye