buseabike Eda67 zatürre ve karma aşı değil mi bize ertesi gün yaptırabilirsin demişti veremde sadece 3 gün bekleniyormuş
agustosta Eda67 merhaba biz de yaptırıcaz da nasıl geçti acaba ateş bebeğin genel durumu nasıl? Aşılar korkulu rüyam oldu da
Eda67 agustosta bizde ateş olmadı hiç bir aşıda 4. Ay aşısında çok huzursuzluk var zor uyutuyorum sürekli ağlıyor uykusu var ama uyumuyor