ipeklihayat Kızım 3 ay 14 günlük. 1-2 gündür hafif öksürmeye başladı daha doğrusu öksürür gibi yapıyor. Korkuyorum ya normal midir? Ateşine sürekli bakıyorum normal. Acaba öksürmeye filan mı öğreniyor yapmaya çalışıyor anlamadım ya.
buseabike ipeklihayat boğazına tükürük kaçıyorsa ondan öksürebilir öncelerinde öksürmeyi bilmedikleri için tıkanırlar hatta ama bu dönemde artık öksürmeyi öğrenirler. Ama siz yine de iki üç kere beslenmeden önce burnunu temizleyin her ihtimale karşı battaniye yelek vs de yapmış olabilir onlarsız deneyin bir de