Merhaba cefakar 1 yaş annelerim. Hunileri taktık mı yoksa hala hunisiz gezen de var mı?😂10 gün sonra yaşına giricek bizimki, şaka bir yana bebeklerinizi kaç saatte bir besliyorsunuz ben ayarını yapamıyorum artık. Emzirmiyorum bir mama bir ek gıda şeklinde mi ilerlemek lazım. Günde kaç kez ek gıda veriyoruz? Bizim oğlan daha yeni emeklemeye başladı sizinkilerde durumlar nasıl alkış baybay falan var mı?
Veee tabiki asıl bomba uykular nasıl? Bu gerileme ne kadar sürüyor bileniniz var mı, bir ataktan kurtulamadan diğerine geçiyoruZ uykusuzluk beni artık cok tüketiyor