Kızlar dogum yaptığım hastanede tanıştığımız ve kızımın her rutin kontrolleri olsun hastalığı olsun doğru tedavi uygulayan, sorularımı her zaman mesajla bikmadan cevaplayan 🤭, şimdide 5 aylik minik Oğlum için sürekli rahatsız ettiğim 🙈 cocuk doktorumuza hediye almak istiyoruz eşimle 😊 gerçekten 5 aydır adamı biktirdım neredeyse sagolsun hiç bikmiyor 😅
Erkek 50 55 yaşlarında vardir.. Bir kaç fikir var aklımda aslında ama yeni önerileri de duymak istedim
Aklımda olanlar : bardakli termoslar var ya , kutulu şık Bi kalem olabilir ya da masasına Bi dekor mu ?
Haydi bana fikir verin , siz olsanız nasıl bir hediye alırdınız ?