minikveannesii normal bir devlet Hastanesi’nde ki doktorda işleyiş nasıl oluyor bilmiyorum oglumun doktoru ozeldeydi 42 günlükken o gün istediği an cektiler kızımın doktoru ise fakülte Hastanesi’nde prof 1 aylıkken doktoru USG çekimi için gün Alin dediler 38 günlük olduğunda gün verdi fakülte ikisininde usgsi çekildi raporlari aynı anda elime verdiler doktorunuza gösterebilirsiniz biz bilgisayarinada aktardık dediler kağıtla beraber odalarına gittim