151215 YYenianneeee sebepsiz yere de bı anda nasıl aldım anlamadım sizde başka etki gösterdi mı yada birine danıştınz mı
YYenianneeee 151215 bende arada bir pembe leke şeklinde akıntı geliyor bide aşırı sancım oluyor göğüslerim ağrıyor felan bende yan etkisi çok oldu hatta ilk taktırdığımda tansiyonum düşmüştü bayılmıştım😂
151215 asrinhatasi bı anda takip gönderdiler bulunduğum ilce de pek ilgilenmiyorlar doktor da kağıt vermedi imza bile atmadım
151215 asrinhatasi gebelik testi yaptı negatif çıktı hemen takıp gönderdi sadece 15 gün sonra kontrole gel dedi
Rumeysaden hnnl normal canım bı kac ay duzensizlikler oluyor 1 buçuk senedir takılı çok rahatım şükür
zeyneplina462_ 151215 canım taktirirken acıyormu bende taktırmayi düşünüyorum ama korkuyorum bide adetli olmak zorunlumu bebeğim 2 aylık daha adet olmadim
151215 zeyneplina462_ benim adet regl olmadan taktı fark etmiyor dedi ufak bı acı hisettim o kadar tansiyonun düştü ama hemen topladım kendimi kısa suruyor zaten