nrcn35 Kızlar evlendim evleneli 3 yıldır şu enfeksiyondan kurtulamadım canım çok yanıyor bıktım artık. Vajinit/ vajinal mantar diyorlar başına gelip üstesinden gelen var mı veya önerisi olan ? Lutfen yazın
gencmom_ nrcn35 bende var ileri derece de kanım da çıkıyor kaşıntım da var öldürüyor iç çamaşırımı ütülemeden giymem Sirkeli suyla duş alırım İlaç desen fayda etmiyor en fazla 2 hafta etki ediyor tekrar baştan
nrcn35 gencmom_ Benim de gezmedigim doktor kullanmadığım ilaç kalmadı. Yok mu önerisi olan ,kızlar ??