Bebeğim şu an 4 ay 24 günlük doğuştan yumurtaliklarinda miyom var ve bu yüzden sürekli akıntısı oluyo vajina sonradan yapisiyomu aceba kaç gündür dikkatimi cekiyo çok küçük gibi birleşik gibie vham mi yapıyorum bilmiyorum çok huzursuz oldum şimdi yine altını değiştirirken bilgisi olan var mı lütfen bişey soyleyin