MaKBiLe__KrAL_35 Kızlar oğlum 5 yaşında gece başım ağrıyor diye ağlamaya başladı çok zor uyudu hatta… Sizin çocuklarınız da baş ağrısı oluyor mu? Baş ağrısı olunca ne yapıyorsunuz? Doktora götürüyor musunuz?
Erva2alya MaKBiLe__KrAL_35 benim kızımda 2 gündür başım ağrıyor diyor ablası hastaydı sadece bugün sesi bozuk başım çok ağrıyor die alnını gösterdi hiç bişey anlamadım neden olabilir acaba sizin ki geçtimi 4.5 yaşında bu yaşlarda baş ağrısı diyorlar mi
hndathn 4 yaşından beri baş ağrısı çekiyor oglum film çekildi ve kronik sinüzit olduğunu öğrendik spreyi var onu sıkıyor zaten çocukluk çağı alerjik astım hastası alerji ilaçları var
Balbademmmmm hndathn gönderiniz baya eski ama 3 yaşında olabilir mi sizce bu rahatsızlık ? hüngür hüngür ağlıyo başım agrıyo diye kızım film çekildi bi şey çıkmadı ama
hndathn Brokolilim malesef. Çünkü alerjik astım hastası. Atakları pik yaptığı dönemde sinüziti de pik yapıyor
Erva2alya Esra1202 burun akıntısı vs de yok buguj ates başladı biraz ondan olabilir sanırım yarın Dr a rnadevu aldım insllah önemli bişey değildir çabucak geçer Rabbim şifa versin bütün çocuklar a