bade_begum sütten hastalık geçmiyor bir çok doktorunda bu konuda açıklaması var. Kızım 9 buçuk aylık 2 kez gerip oldum ilkinde lohusaydim kızıma asla bulasmadi. Evde sürekli maskeli gezdim Kucağıma sadece emzirme için aldım o zamanda almadan önce ellerimi iyice yıkayıp dezenfektanla kendimi yıkadım nerdeyse maskemi hemen degistiriyordum normaldede yarım saatte bir maskemi değiştirdim kızımı asla opmedim emzirirken maske olduğu halde nefesimi ona doğru alıp vermedim hiç bir şekilde bulasmadi çok şükür. Bence dahada kötü olmadan bir doktora görünün ikinizde