Daha çok küçük… Çok az sütle doyar ama çok çabuk acıkır. Bazende sadece memede durmak isterler. Düşünün şuan dünyada tek bildiği şey emmek.. Haliyle sadece bilidiği şeyi yaparken huzurlu olması çok normal.
Yeni düzene alışıp bunu normal karşılamanız gerek. Önceliğinizi bebeğinize verin. Her şey zamanla düzene giriyor.