Kizlar gercekten anlamiyorum, sadece anne sutu alan bi bebegin kakasnin nasil olmasi gerekiyor? Katı bi sekilde olmasi beklenilemez diye dsunuyorum ama bazi postlarda falan, kakası cıvık,sulu vs diye yazip buna da ‘acbaa nesi var’ diyorlar ya da bu kaka cesidi skintili diye konusuluyor. Gercekten bilmediigm ve anlayaamadigim icin soruyorum, nasil olmasi gerekiyor ?? Bebegim 4 aylik ve bu zamana kdar hep cıvıkımsı yapti. Ya mide bulandirmak istemem aslinda ama benzetebilecegm bska bsey gelmedi aklima, rengi hep hardal rengi ve bazen yesil oluyor ama kivami hardal gibi kalin degil ondan braz dhaa ince. Zaten o sekilde kivamli yapmasi suan icin zor degil mi? Blmiorumm anlayamadim bi trlu. Eger bu bi sorunsa doktora gidecegim ona gore 😔 dogdugundan beri oyle yapiyor ve hasta demekki herhalde bebegim 😔