Anb Arkadaslar merhaba.Bebegimi dogdugundan beri yarim kundak yapip uyutuyorum.Artik 4 aylik oldu kundagi birakmak istiyorum fakat bebegim kundaksiz direk uyaniyor kundaklayinca uzun uyuyor.Kundak aliskanligini nasil terk edebiliriz?
Esmaoren61 Anb aynı durumdayım doğduğundan beri bende kundak yapıyorum şuan 6 buçuk aylık hala kundakla uyuyor.Kundaksiz uyutmayi her deneyişimde olmuyor uyumuyor
Sarahh Anb kızımı 1 yaşına kadar kundakladım bide yarım değil tam😆, oğlumu sadece 1 ay kundakladım çünkü rahatsız oluyordu kundakladığımda
Anb clsknu gunduz yapmiyorum zaten o yuzden gunduz uykulari cok kisa oluyor kucakta uyumak istiyor gunduz biraktigim zaman hemen uyaniyor
svlmzrk 7-8 ay bağladım valla kundakla çok güzel uyuyo zamanla briakirsin 2_3 ay daha bağla havalar soğuk zaten
clsknu Anb benim bebeğim de öyle 2 aylık gündüzleri kundak yapmam uykusu kısa olur kucağımda rahat uyuyor bende bırakmam kucağımda durur . Büyükdükleri zaman bugünleri özleriz ama tadını çıkaralım bence