Naciyeylmz maalesef ben insanları da geçtim artık görüşmem olur biter diyorum ama ev sahibim alt katımda oturuyor her şeyime karışıyor kombiyi kaç derece yaktığımdan arabayı nereye park ettiğime kadar en son 2 gün önce eşimi arayıp karın pis eve bakamıyor diyormuş şok oldum ki ben bebeğim uyuduğunda sabaha kadar temizlik yapan biriyim sırf evden kendi isteğimizle çıkalım diye ellerinden geleni yapıyorlar ailecek