Sedaulu Allah yardımcınız olsun çok iyi anlıyorum biz de bu ara gece beslenmesini kesmeye çalışıyoruz o kadar çok ağlıyo ki insanın elinden birşey gelmemesi çok kötü çaresizlik içindeyim ben de bir yandan olumsuz şeyler olabilir gece beslenmeye devam ederse diye söylendiği için tedirgin oluyorum içim parçalanıyo ağladıkça çok iyi anlıyorum o yüzden sizi Allah şifa versin bebeğinize