Bebeğim on gunluktu hırıltı okrusurk ve balgam şikayeti vardı aile hekimi ateş yoksa korkma çok ufak ilaç baslanmaz dedi köyde oturuyorum aracım Yok randevu bulamıyorum hava buz yağmurlu.. bikac gün geçti ve dediğiniz durumu yasadik elimde morarip bayıldı çocuk hemen beldedeki hastaneye koştuk ve ciğerlerini kalbini bagirsaginu dinledi steteskopla doktor bı anormallik yok ben bişe gormuyorum evham yapmayın ilk çocuğunuz heralde dedi bayılıp morardı dediğimde anlık nefesi tikanmistir oksurunce dedi bişey yok ama içiniz rahat etsin istiyorsanız merkeze götürün dedi sabahına randevu almıştım zaten bu olay mesai bitimine yakın yaşandı neyse eve geçtik eşimle tartışıyoruz ben doktora gidelim diyorum o doktor iyi diyor abartma tarzı konuşuyor sabaha kadar defalarca bayıldı morardı o çocuk elimde her öyle oldukça sırtımı çevirip vurdum ve yüzüne ufledim öyle nefes aldı sabah doktora geçtik doktor görür görmez peşinden koş dedi ve bebeği yakalayıp kostüm yogun bakıma kaldırdık saatler süren bekleme entube olmaktan son dk kurtulmus doktor kaybediyorduk dedi dünden beri yaşaması mucize gibi dedi ilçe yetersiz olduğu için sunan ambulansla merkeze geldik yoğun bakımda yüz bugün beşinci gün bronşit olduğu söylendi ciğerlerine inmiş sizi korkutmak için yazmıyorum bunları ama bebek küçük grip oldu nasıl olsa bişi yaomazlar götürme diyen bir doktordu buna kimseyi dinlemeyin ve hemen bı doktora götürün beklemeyin